WISHBLOGGERS!

Människor jag skulle vilja se blogga:



Lina, SjöBob, min bästa vän: Jag ville länge att hon skulle blogga & att hon skulle upptas av hela blogg-grejen på samma sätt som mig. Efter många månaders tjat så började hon nu i januari. Hennes blogg läser ni här





Per/Pelle/Pojkvän/Fästman/Sambo/Själis: Inte för att jag vill veta vad han gör/tycker eller tänker utan av den enkla anledningen att han går runt & påstår 'om jag hade en blogg hade jag garanterat haft fler läsare än du, alla skulle älska min blogg, jag är så jäkla rolig'. Han förstår inte att det faktiskt tar tid & att man måste leverera något. Sedan skulle jag sitta & skratta när han inte klarar av att uppdatera åtminstone en gång varje dag, när han ser att hans statistik faller så fort jag inte länkar & hur han slutar blogga efter tre veckor. Pelle; börja & sluta blogga så jag får rätt!





Köks-Tom. Kitchen Tom. Thomas: Min & Linas älskade äkta Londoner, vår förra headchef. Bitsk, elak, galen kock med så mycket humor att hälften vore nog. Jag måste nog slänga iväg ett förslag. Det hade varit grymt. Tom I need you in the world of bloggers.




När vi ändå kommer in på kockar. Gordon Ramsay: Åh vad jag hade velat att han kom in & bara sågade hela bloggvärlden. Jag vill ha elaka kommentarer av Gordon. Det är det enda jag vill. Snälla Gordon. Eller som man säger i brittlandet. Gordon, pleeeeaaase!





Mami, Mamma, Anna: Hon är bra på nästan allt, utom möjligtvis att sy. Min mamma slukar alltid böcker, hon äter dem. . Hon är även svenskalärare & jag känner att det behövs en välskriven vuxenmammig blogg med lite recensioner, lite nedklankning på tv-tittande & annan (enligt henne dumburks/fulkultur). Där de som har haft föräldrar som aldrig brytt sig kan gå in & få lite mammatjat. För ärligt, hur kul vore det att tatuera sig som tonåring om man inte hade någon som sa att det var såååå fult? Och tänk de som aldrig haft ett mammatjat?  Mamma kunde vara en stödjande vuxen, en signifikant annan åt någon vilsen tjej i tonåren. Jag är för ung för att vara förebild ännu. Men min mamma är bra. Hon gör saker rätt & fler vuxna behövs i bloggosfären. MAMMA BLOGGA!

Vilka är era önskebloggare?

Kommentarer
Postat av: Lena

haha, vilket roligt inlägg! Jag ska nog göra något liknande någon dag.. Måste bara fundera på om det finns några bloggar jag skulle vilja läsa, haha!



Ja, det vore ju kul att spara det! Haha, men jag ska ju ha kvar bloggen (enligt smset), så det finns ju där! ;)

2009-01-15 @ 11:02:15
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hm, jag skulle nog vilja att fler kompisar eller gamla klasskompisar bloggade så man kunde hålla mer koll på dem. ;)

2009-01-15 @ 11:26:30
URL: http://nenneblogg.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Då är det dags att skaffa sig ett par nya pjux gumman :)

2009-01-15 @ 13:28:38
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken trevlig blogg du har! :]

Kolla gärna in min fotoblogg/allday-blogg eller lägg till min på bloglovin.



Ha en bra dag! <3

2009-01-15 @ 13:43:25
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0