TISDAG.

Sunkdag med sunkiga jeans & t-shirt. Jag ska på jobbmöte ikväll så det är möjligt att jag iallafall måste byta jeans till ett par som inte visar mer häng än kidzen gör. Men just nu känns detta extremt bekvämt & eftersom att jag för en gångs skull låter min mage må bra så blir veckorna framöver även hudbra dagar. Jag undviker vanligtvis smink också, men nu avstår jag helt. En ny människa.

Gud vad less ni måste bli på det här tramset, till och med jag blir less på mig själv. Om det glädjer någon så kan jag meddela att jag känner lite spya komma upp ur min mun bara för att jag tvingat i mig 3dl naturell youghurt. Youghurt är det vidrigaste jag vet. Men nyttigt tydligen. baaaah, gaaaah, uäääh. Säger ni förresten Jågert, Jågurt eller Jågart?

T-shirt - Carlings
Jeans - Gamla, stora plufsiga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0