Vilket galet tidsfördriv.

Jag sitter hemma, ensam, en fredagskväll. Mest eftersom att jag just gick av kvällskiftet och vem orkar göra något när man jobbar till 00.00? Inte jag, det är i alla fall säkert. Problemet är bara att Per jobbar natt och jag vill gärna sova bort dagen imorgon med honom, därför tvingar jag mig själv att vara vaken så länge jag kan..

Nu ska jag komma till tidsfördrivet kanske,. Det startade helt enkelt med att en vän till mig fick väldigt skumma profilbilder på facebook & tydligen har han lika lite att göra, han hade nämnligen hittat världens roligaste sida på internet, där man kan yearbooka sig själv. Så det är vad jag har pysslat med den senaste timmen. Här är ett smakprov;


Emma  anno 1966




Emma anno 1978



Jag vet inte om alla redan upptäckt denna sida eller inte, jag kanske är sen, men hysteriskt roligt var det i alla fall. Ni som inte testat, ladda upp ett foto på www.yearbookyourself.com and have loads and loads of fun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0