Utmanad

Jag blev utmanad av Miss Stylish att svara på 10 frågor om höstmodet & jag ser det som ett utmärkt tidsfördriv så här på kvällskvisten;

1. I höst handlar det mycket om att blanda svart och grått med starka accent färger som tex Cerise, lila och gult. Vilken färg kommer du satsa på?


Oh, Jag gillar lila och orange. Så det blir mina accentfärger i höst!

2. Vad tycker du om spets trenden?


Jag har sett några utmärkta exempel på tjejer som kan få till det bra. Jag har inte lyckats själv ännu. Kanske för att jag helt enkelt inte köpt något i spets. Hösten får utvisa..

3. Under sommaren har konjak varit den färgen som dominerat bland väsktrenderna. Vilken färg kommer din väska ha i höst?

Jag älskar väskor, i alla färger. Konjaken hänger med från sommaren!


4. Favorit plagg i höst?


Capen.

5. Vilka accessoarer kommer du att satsa på?

Armband!


6. Kommer du att köra på den populära skinn jackan, eller satsa på någon av alla dessa kappor som nu finns i affärerna?


Jag köper nog en ny kappa lite senare, till vintern. Tills dess blir det skinnjackan & capen.

7. Vilken designer skulle du vilja se H&M samarbeta med denna höst?

Mig!


8. UGG's blev utnämnda för bara ett tag sen till en av våra största modemissar någonsin. Men nu är de tillbaka i butikshyllorna. Hade du velat se att de stod kvar på utelistan, eller är de någonting du kommer använda?


Det är väldigt svenskt att ha en sådan 'modemiss'. Mina Uggs använde jag då, mellan & nu. De gick aldrig ur tiden för mig. De är mysiga, enkla & framförallt sköna.

9. Vad kommer du troligen satsa på för look vad gäller hår och smink?


ID bare minerals hänger med. Tacka gud för mineralsmink som min hud faktiskt tål.

10. Slutligen, förutom jeans vad kommer klä dina ben i höst? Färgade strumpbyxor, spets leggings, eller klassiskt svart?

Färgade strumpbyxor & leggings!


Kommentarer
Postat av: Ms Stylish

Vad roligt att du var med (:

10 nya frågor kommer upp nästa vecka!

Kram

2008-09-24 @ 21:55:21
URL: http://msstylish.blogg.se/
Postat av: Emma

Looking forward to it already ;)

2008-09-24 @ 22:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0