Igår hade jag bråttom,

helt enkelt & jag fann inte mycket tid till att blogga. Jag hade tänkt hinna plita ner något innan jag sprang till jobbet, men det enda jag hann göra var att be P ta ett kort på mina kläder "så länge han inte på något sätt blev involverad i bloggen" haha, men givetvis blev det misslyckat & jag sprang ner till mor & far som väntade i bilen. Jag hade tur igår som fick skjuts till jobbet & privilegiet att gå på Ica Maxi med mina päron, jag fick nämnligen en bok & fyra fina sockar, men mer om det i nästa inlägg. Här får ni ett kort på gårdagens kläder, som jag tillslut fick ta själv ;)



Skinnjacka - Primark, London
Sweatshirt - Amplified,Tk Maxx London
Svart klänning - H&M
Leggings - Vila
Stövlar - Morfars-väns-frus-skattgömma
Palestinasjal - Camden Market, London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0