Höstens trender

Regine utmanade alla och här kommer min synpunkt, ja eller snarare vilka av trenderna jag anammar;



1. Blonder (Spets) - Jadu, jag har en fin svart klänning med naturvita detaljer i spets som jag köpte i London -07, den fungerar både sommar som vinter och det är nog det längsta jag sträcker mig denna höst.
2. Höga stövlar - Ohja. Mina bruna skinnstövlar från vintras hänger med denna säsong också.

3. Vadlånge kjolar - Nej, där har ingen övertygat mig ännu.
4. Baggy jeans - Boyfriend-fit är jag med på.

5. Det dressade moden - Som variation, gärna. Fortsätter på mina svarta 'kontors-kjolar'
6. Halvöppna, typ håliga skor - Har inga, men jag säger definitivt inte nej.
7. Kilklackar - Ja, i vissa fall.
8. Capen - Ja, min fina rutiga höstcape från indiska tas fram denna höst också.
9. Leopardmönstrat - Jag är ju av den rockiga sorten, så leopardmönstrat går aldrig ur min garderob. Det är alltid en trend för mig, oavsett hur otrendigt det är.

10. Kappor i glada färger - Inte på mig.

11. Rutigt - Fungerar.

12. Väst - Ja absolut. Med en rockig t-shirt och tights, eller jeans.
13. Hatt och andra huvudbonader - Absolut. Hur håller man annars knoppen vid liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0