Alltid roligt.

Hittade hos Anna

1. Vilken mat äter du ofta?
Quorn, nästan varje dag i olika kombinationer.
2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till?
Det beror alldeles på vem som har kalaset.
3. Var sitter du helst och bloggar?
Köket.
4. Köper du ofta Triss?
Nej. Jag är ingen gambler ;)
5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?
Har haft väldigt få semestrar utomlands, åker ju mest & jobbar i världen, men det härligaste var nog när vi tog en paus från jobbet i Moshi, Tanzania & åkte ner till Dar Es Salaam - tog fiskefärjan över till Kipepeo & sov på stranden i några dagar!
6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Trean. NCIS
Klädbutik - Primark, Top shop.
Inredningsbutik - Boom
Godis - Nej, väldigt sällan. Isåfall Kick.
Stad - London
Dryck - Pepsi max.
Musik - Oj, ett fint urval av indie, rock, ska, reggae & country
TV-serie - slukar serier: Gossip girl, Greys Anatomy, OTH, Six Feet Under, Ncis, Bones mfl..
Träning - Stegräknaren håller mig motiverad att röra på mig så mkt som möjligt. Thaiboxningen ligger på is just nu då träningen infaller på mina jobbkvällar :(
Bakverk - Nej.
Kaffe - Svart & Starkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0