oh oh Fashion..

Mitt huvud gör så jäkla ont. Jag försöker komma på varför samtidigt som Per matar mig med huvudvärkstabletter. Då kom jag på det - Jag har ju glömt bort att äta. Satan. Jag åt mackan från Catharinas - men det var 10 timmar sedan. åhåhå crap. Inte konstigt att jag mår skit & är arg som ett bi. Jag måste verkligen jobba på mitt nya nyttigare jag!

Det mesta som kommer ur käften nu är svammel - så jag ska stoppa i mig mat nu & se någon nattfilm med Peary men jag måste bara svamla lite mer verkar det som. Se här under:

pssst; såg ett citat eller statement eller vad man nu kallar det på någon random blogg, Fashion is a luxury stod det. Jag håller inte med. Eller det beror väl på hur man definierar ordet lyx - men för mig är det något onödigt gott som vanligt folk unnar sig sällan & när de gör det är det väldigt speciellt. Mode däremot är något som alla - oavsett ekonomi, levnadsstandard, liv osv osv kan unna sig varje dag & det behöver inte kosta.

Hejja fashion i form av att återanvända kläder - sy om - fynda på second hand - fönstershoppa - läsa modebloggar - läsa gratistidningar -  titta på folks kläder en dag på stan.

Fashion is for everyone skulle jag vilja säga


Tjing & Godnatt lovers, mot morötterna!!

Kommentarer
Postat av: Peter - Mode från en kille

Ja jo det är iof sant det kan vara rätt roligt men då ska det verkligen vara något speciellt.

2008-10-22 @ 11:24:05
URL: http://kjarsgard.blogg.se/
Postat av: Emma

true!

2008-10-22 @ 16:37:09
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0