Konstigt att jag har ont i magen..

Jag har världens stress-mage, den tål ingenting. Med gårdagens chockbesked, dålig sömn, allmän stress har jag dessutom tydligen tappat aptiten?! Jag sitter nu klockan halv ett på natten och funderar över varför jag har så förbannat ont i magen. Jag underar över vad som kan ha orsakat detta & inser att jag enbart ätit en enda gång idag. Och då åt jag givetvis det onyttigaste och minst näringsrika som existerar. Lillebror och jag käkade skrov såklart. Min favoritmat; men ändå fick jag bara i mig ett halva mini-skrovet.  Resten av dagen och kvällen har jag enbart druckit kaffe. Konstigt att jag har ont?! ..



Så jag måste nog kolla i kylskåpet efter något nyttigt - typ morötter eller nått.

Kommentarer
Postat av: linda

vad är det för chockbesked??

2008-10-16 @ 10:17:24
URL: http://kvarnen.blogspot.com
Postat av: Emma

Kan berätta sen!

2008-10-16 @ 12:13:09
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0