Grey Monday.

Nu har det äntligen slutat blåsa och regna. Jag kunde gå hela vägen hem utan att måsta blinka bort löv från ögonlocket, drunkna i en vattenpöl eller sticka ut någons ögon med paraplyet. Puh.

Jag är alltid extremt stressad på morgonen om jag ska jobba dagtid. Jag hinner allt som oftast ta en bild på vad jag har dragit för gammalt över mig, men sällan hinner jag sätta in det på bloggen. Så nu kommer kläderna i efterhand, eller mittenhand kanske. Dagen är inte slut ännu.

Jag är helt klädd i gråskala, bara för att kortet är svart-vitt missar ni inte ett dugg färg. Håret är vitt, ansiktet är grått. Ja ni fattar. Idag skulle jag verkligen ha tänkt på att slänga in något färgglatt. Men det är svårt att tänka färg när man gnuggar john-blund från ögonen och bannar den jävel som har bestämt att alla människor måste jobba för att tjäna brödfödan.



Skinnjacka - Primark, London
Palle-sjal - Camden Market
Skjortklänning - Vero Moda
Kofta - Carlings
Leggings - Vila
Stövlar - Second Hand


Kommentarer
Postat av: yasmine

ja hehe de hade matchat hade dock en svart kläning oxå under plåtningen... dock inte alltid jag som väljer kläder när de e jobb hhehe. hoppas du får en fin dag ska ut med voven nu hehe kram

2008-10-06 @ 15:10:03
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0