God morgon... Eller god lunch?

Jag vaknade vid elva, av mig själv idag. Gud se skönt! Per ligger fortfarande kvar i sängen och drar sig. Det får man göra, det är söndag idag & ingen av oss jobbar. Jag har inga planer överhuvudtaget för dagen så jag tänkte prova något nytt. Alltså inte allmänt nytt ,men nytt för mig och den här bloggen; nämnligen ett foto i timmen.

Det blir lite jobbigt i efterhand om det visar sig att jag har världens tråkigaste dag och aldrig går utanför dörren. Det kanske blir fem foton på laptopen, ett på Per och tre på någon snabbmat, men jag har hoppet uppe för att min dag blir intressant idag. Kanske får jag skjuts av att jag vet att jag måste fota.


Första fotot är tatt, plenty more to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0