Ett foto i timmen - Söndag


11.00 Hela dagen började med att jag hoppade i den bästa morgonrocken
som existerar, så vi börjar där.




12.00 Efter lite bloggande & en dusch var det dags att göra sig fin för dagen.
Idag fick det bli lite extra fokus på naglarna.




13.00 Sen var det dags att schasa upp Per ur sängen för lite sen frukost.
Per, sluta lek med osten!




14.00 Jag & Per bestämde oss för att storstäda & rensa efter frukosten.
Dags att gå ner till förrådet!




15.00 Promenad till Pers föräldrar för att hämta massa grejor till lägenheten.
Jag kan givetvis inte låta bli alla löv. Jag måste sparka i varje lövhög!



16.00 Väl hemma var det bara att stoppa allt på plats.



17.00 Dags för mig att göra förberedelserna inför söndagsmidda'n.
Sojastrimlorna är givetvis torrvaror - så de ska läggas i blöt, koka upp,
torka & marineras - för att sedan stekas!



18.00 Bänkad framför TV;n med maten framför oss. Pepsi max ur sugrör
smakar alltid så mycket bättre!



19.00 Ultimat soffläge. Jag gissar att 20.00 & 21.00  skulle se likadant ut
eftersom att min plan för kvällen inte sträcker sig utöver soffan. Tack för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0