Den här dagen..

Jag hade en helt annan planering för dagen, men om jag ska orka hela veckan så måste jag lägga upp en ny plan. Allt roligt, intressant som skulle ha hänt idag skjuts bara på ett par dagar.

- Jag har valt de skönaste kläderna
- Laddat hem senaste gossipgirl, OTH, Fringe..
- Ringt Lina, pratat ut - hon ska hålla mig sällskap ikväll när Per åker iväg & jobbar.
- Bett Per visa mig intressanta trådar på flashback. Nu har jag över 2000 inlägg att läsa på tråden; vart kändisar har tagit vägen nu.... Inte visste jag att Leila K var horsare, exempelvis. (Jag har ingen aning om detta är sant eller inte, flashback får man nog ta med en nypa salt)
- Jag ska alltså med andra ord enbart röra mig mellan datorn & kylskåpet idag.



Oversized t-shirt - Monki
Leggings - Vila
Tjocksockar - Mormor

Kommentarer
Postat av: Sassy

Jo, visst har Leila K varit horsare...Men flashback har jag inte hört talas om, men det låter ju onekligen kul!

2008-10-15 @ 09:29:45
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, man hittar alla möjliga forum mellan himmel och jord. flashback.info !

2008-10-15 @ 12:54:19
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0