10 frågor V.41

Utmaning tillverkad av Msstylish

om modet inför vår/sommar 2009....

1. Vilken av höstens trender tror du blir först med att vara uttjatad?


Jag gillar faktiskt inte när saker blir 'uttjatade' eller sedda på som uttjatade, är inte det väldigt svennigt ppl? Trivs jag med någonting, hur många andra som än hakat på det, så använder jag det tills jag själv blir less, inte när modebloggarna eller modetidningarna säger det.

2. Hur tror du att det kommer gå för kollektionen som H&M gjort tillsammans med Comme des garcons?
Flipp eller flopp?


Jag tror ärligt att den kommer att floppa. Jag har inte ens märkt av någon vidare hype kring den + att jag tror att priserna kommer att bli för galna för vanliga dödliga H&M besökare.

3. Vilken vinter jacka kommer bli vinterns mest uttjatade?


(se svar 1)

4. Vad kommer vi klä oss i på julfesterna, nyår osv?

Jag hoppas det blir i rött på jul & lite flashigare på nyår. Jag är helt övertygad om att fler & fler väljer klänningen & att det går mot mer uppklätt a´la gossipgirl eller mer vågat, djurmönstrat - sexigt.


5. En produkt du tror kommer bli otroligt hypad i bloggvärlden inom en snar framtid?


Ja, om det är en snar framtid, how would I know? Jag hoppas det blir något roligt. Eftersom att det är oktober & det hela drar igång med bröstcancerfonden så får gärna ännu fler skriva om försvarets hudsalva exempelvis. Det hoppas jag blir hypen. Jag kanske ska dra av ett inlägg om det idag också och bidra!

6. Vilket av höstens plagg tror du kommer hänga med till vårmodet?

Skinnjackan.


7. Vad blir vårens stora trend?


Jag tror att det blir sköna, skira material. Vårromantik & vackert. Eller jag hoppas iallafall!

8. Vilken jeansmodell tror du kommer gälla till våren?


Just nu känns det som att allt är OK (enligt modevärlden) Ingen riktigt dissar stuprör, boyfriendfit, 501, 70tal. Jag gillar det och jag hoppas det hänger med till våren!

9. Kommer vi ta fram gladiator sandalerna igen till våren?

Det är inget fel med ett par sköna sandaler, så att jag hoppas att alla som köpte dem till hösten också använder de till våren!


10. Vad hoppas du INTE är en kommande trend under hela din livstid?

Det är svårt att säga, möjligtvis axelvaddar & jag drar ogärna på mig jazzbyxor igen, men man ska aldrig säga aldrig.


Kommentarer
Postat av: linda

Skorna finns på min blogg. I alla fall tycker jag vi ska styra upp nå häng snart. Jag kunde ju inte vara med i lördags och jag kanske har en massa skvaller som du vill höra, eller jag tror då det, eller JO DET VILL DU !!!

2008-10-07 @ 14:48:56
URL: http://kvarnen.blogspot.com
Postat av: sassy

Skinnjackan vill jag aldrig gömma undan :)

2008-10-08 @ 22:23:05
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: annawii

Jag snodde listan som du kanske såg :)

2008-10-09 @ 18:10:58
URL: http://annawii.devote.se/
Postat av: Emma

Linda: Jaaa det vill jag :D Geee miiiig skvaaaaller!

Sassy: Haha, jag känner exakt detsamma. Då gör vi det inte helt enkelt!

Annawii: Kul att läsa igenom dina svar :D

2008-10-10 @ 11:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0