Jobb-bakis..

Jag är jobb-bakis. Jag hade en riktigt helvetisk kväll/natt på jobbet & nu är jag helt kraftlös. Jag måste snart ta tag i mig själv för att orka ta mig tillbaka till jobbet. En av mina medarbetare spydde igår; det jobbiga var att jag nästan önskade att jag var henne så jag fick åka hem, men det har jag tagit tillbaka nu, jag lovar.

Jag tror att jag ska tappa upp ett bad, med massa ljus, sätta igång en mysig playlist.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

uppdate; PellesPersonliga har öppnat mina ögon för youtubes funktion 'playlist' - så här är ett axplock av vad jag har tänkt bada till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0