Näe men om man skulle ta å bli på bättre humör..

Jag är arg som ett bi och det vill inte gå över. (ej pms) Jag trodde det skulle gå över med 'elake tomten', god mat, lugn & ventilering - men icket! Jag har fortfarande ett litet monster som försöker gnaga sig ur naveln. Hon ska tammefan ut alltså. Per försöker ta kort & jag blir förbannad. Vilket givetvis var hans poäng men det skiter jag i eftersom att jag är just så förbannad & detta är min reaktion...





Näe om jag skulle ta å bli på bättre humör och slå ihjäl det där lilla monstret! Några tips?

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

tack för din söta kommentar hörru!



snygg reaktion =)

2008-11-03 @ 21:21:07
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0