JULEUTMANING

Utmanad av Anna

Vilken är din favorit bland julsångerna?

Mer jul - Adolphson & Falk. Det är som om de sjunger om mig. Jag överdoserar verkligen julen. Det är det absolut bästa jag vet.



Sänder du många julkort, alltså riktiga?
Hahaha, ehrm. Näe, men jag brukar slänga med julkorten samtidigt som julklappen - men kanske i år. Jag har inte bestämt mig.
Plastgran eller äkta vara?
Givetvis plastgran, jag vill inte döda någon stackars gran bara för att den ska vara prydnad hemma hos mig.. eller.. Näe närmare sanningen är att jag har hört att julgranen för med sig typ 100 olika småkryp och det har jag fan inte tänkt ha i min lägenhet. Så jag kör alltid på plast.
Vilken är din favorit bland juldekorationerna, gran, bock, tomte, strumpa osv.?
Morgonstrumpan är ett måste. Jag SKA ha morgonpaket. Traditioner är till för att följas. Sen bryr jag mig inte om det är ett paket tuggummi där i men en klapp ska det vara
Favoritjulprogram?
Det brukar bli väldigt lite TV för mig på jul - men Kalle Anka får gärna stå på i bakgrunden.
Favoriter på julbordet?
Öh, jag hatar julbord, haha. Det är ju köttigt överallt & jag skulle aldrig bli så ambitiös som att laga vegetariska alternativ till varenda sak. Näe jag köper några små sojakorvar & så käkar jag massvis med potatis, rödbetssallad & äppelmos.
Bästa julgodiset/kakan?
Små ostar i röda paket. Grymt gott, men jag vet inte vad det är för slags ost, julost?
Vad är bäst med julen?
Paketen, klä upp sig, när lillebror slår vad & käkar upp alla grankvistar, julsångerna, alla tända ljus, äppelmosen, julmusten, glöggen... and the list goes on...

Utmanar: Linda, Ellinor & Ingunn  och så givetvis alla andra som känner sig manade!

Kommentarer
Postat av: Elin

självklart kan det vara så!

2008-11-25 @ 22:40:23
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0