Balkongspecial,

Det känns helt rätt att visa upp min lilla odling och utsikt från balkongen nu i sommarsolen. Tyvärr är självaste balkongen dyngsmutsig, har en kvarlämnad hylla och en beige, fluffig skinnsoffa som interiör. Så vi skippar självaste möblemanget och fokuserar på det positiva!


image42
Ser ni vilken husfru jag är! Om man kikar noga så ser man allt mina små grödor. Synd bara
att min 'vattenkanna' inte är lika traditionell som om jag hade varit en ordentlig husfru. Jag
brukar ge mina små grödor några high-fives när jag vattnar dem. Jag är övertygad att de får
lite extra pepp och växer bättre då. Den här bilden är tagen för säkert två veckor sedan. Så
snart ska ni allt få se hur mycket de har växt. Jag kanske rentav går ut och tar en bild idag!

image43
Och här är utsikten från vår balkong. Det ser lite dött ut just nu, men det går att kika på folk i äkta
pensionärsstil i timmar från balkongen. Vilket jag givetvis aldrig gör, för jag har ju ett liv..eller?
Det är fint med alla dessa gamla hus måste jag säga. Kan ha att göra med att vi faktiskt bor
i 'gamlebyen'.. Inga nyproduktioner så långt ögat kan nå. Vårt lägenhetshus tror jag är från
1600-talet om jag fattade ,wierdot till hyresvärd som vi har, rätt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0