Trött morgon.

Jag är helt slutkörd och det är bara onsdag. Imorgon ska min kompanjon vara borta under förmiddagen dessutom så jag måste jobba själv, urk. Men då är det i alla fall torsdag. eh..ja.. ;)

Nu har jag ytterligare 20 minuter på mig att packa ihop sakerna jag ska ha med mig till jobbet, kanske lite smink idag? Packa fotbollströjan, för jag orkar nog inte dra hem efter jobbet, utan direkt till J där ändå fotbollskvällen äger rum.

Dagens kontor ska jag bju på också:


Blus- Snodd sedan länge av mamma, köpt på Indiska
Kjol -Gina Tricot (Norge)
Leggings - Vila

& så blir det mina kontors-klacki-skor ;) till. Inget foto på dem, de står snällt i hallen och väntar på mig.

Kommentarer
Postat av: annawii

Snyggt!

Jag har säkert missat det men vad är det exakt du jobbar med??

2008-06-18 @ 09:15:47
URL: http://annawii.devote.se/
Postat av: Emma

Tack! Jag jobbar som tracking agent åt Dhl :)

2008-06-19 @ 07:38:23
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0