Shopping från igår.

Jag var smått nervös igår att jag inte skulle hitta något alls att handla. Jag har ju inte genom alla tider hittat ett endaste plagg att köpa i Norge men nu gick jag in för det & tänkte göra ett försök. Jag körde på taktiken 'säkra butiker', dvs H&M, GT osv osv.. Och det gav utslag. Gina Tricot & jag kommer väldigt bra överens.


(tyvärr så kommer inte jag överens med bilderna på datorn. De vägrar vända
på sig helt enkelt.. .typiskt.. Men man ser ju  åtminstone hur kläderna ser ut.)
 Klänning från Gina Tricot, djup i ryggen & underbart tajt.


Vit body från Gina Tricot. Gick dock inte hem lika mycket hos P..haha..

Blå-vit-randig tajt kjol också från Gina Tricot.

Tre par somriga skor, från skopunkten såklart. De svarta med liten kilklack & peeptoe
blir förmodligen mina nya kontors-skor. De var grymt sköna. Sedan ett par lila sandaler
& ett par jeans-guldiga. Vid första anblicken skrek de bara 'tacky', men till sommarens
solbränna & lite sailor-känsla så blir det helt ok med lite jeans & guld på foten!



Och en snabb tur på Clas Ohlson för att köpa ladyshave. Har upptäckt att rakbladen
i sig är dyrare än denna ladyshave. Var dock lite reserverad till en början då jag tänkte att
en ladyshave för 149:- knappast kan vara duglig, men ack så fel jag hade. Den är helt
okej. Laddaren är söt´, den funkar i duschen & torr, helt klart värt pengarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0