Lördagens kos.

Lördagen startade med att jag tvingade P att följa med & shoppa. Så vi promenerade förbi Oslo S & tog en tur på Karl Johan. Resultatet av shoppingen ser ni i förra inlägget.

Sedan drog vi oss hemåt, bytte om, packade ner filten & lite mys och gick ner till fängelseparken där det var stort pådrag med reggae-scen hela dagen och kvällen. Jag fick mig lite sol och efter en stund kom massa vänner och slog sig ner vid oss. Vid fem-tiden drog jag, J & P hem till vår balkong och slappade där istället. Vi bor så nära parken att vi fick känna dunkandet av reggaen ändå :) Det blev sallad & vitlöksbröd till middag, byta om igen & dra ner till Grunelökka för lite alkohol, på uteservering & hos J. Jag blev lite vinfull & var väldigt glad! Kvällen slutade med mys i cubaparken...

Jag med mina nya kläder & ett glas rosé hos J..


Nu ligger P och sover. Lite bakis kanske. Jag sitter i köket för att inte störa stackarn. Jag funderar på att packa ner filten och promenera till parken för lite sol & en bok. Skönt att inte vara bakfull!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. =)

2008-06-08 @ 09:12:09
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack Camilla!!

2008-06-09 @ 08:22:59
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0