Helt slut.

Det är äckligt varmt i Oslo & jag är helt slut efter en dag på kontoret. Så många norrmän överallt & jag låtsas mest hela dagen att förstå vad folk säger till mig. Undrar hur länge jag kan hålla det skenet uppe ;)

Efter jobbet gick jag runt lite i Oslo S, kikade ut lite olika mascaror & annat gott som ska bli till shoppingturen på fredag. När jag kom hem berättade P om våra planer ikväll som tydligen var att gå ut & ta en öl på någon uteservering med diverse vänner. aoch. Jag som levt så renodlat sedan London. Jag är på en enorm detox & jag är inte alls sugen på alkohol längre. Det blir vin ibland på vissa helger, vilket gör en lite vinfull (eller salongsberusad, haha) & det passar mig utmärkt, inget mer, kanske mindre. Så en öl eller två på en vardag rubbar hela mitt system! Så jag får glatt hänga på & dricka pepsi max istället eller något!

Kommentarer
Postat av: annawii

hehe jag är också inne i en period då jag verkligen inte vill ha alkohol. Lite vin kan jag tänka mig men inte en fylla.

kram

2008-06-03 @ 21:51:50
URL: http://annawii.devote.se
Postat av: Emma

Skönt att jag inte är ensam :)

2008-06-03 @ 22:45:16
URL: http://emmailondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0