Din sko?

Jag har dissat Din Sko i flertalet år nu. Dålig kvalité på varenda sko jag köpt därifrån sedan jag var 14 år. Sedan att jag jobbat på andra sko-affärer har väl knappast hjälpt min dåliga attityd, men sedan jag kom till Oslo måste Din Sko fått ett lyft. Antingen är det för att shoppingen är urusel här, eller så är det faktiskt så att de har fixat lite schysstare priser mot kvalitén. Jag köpte ett par vita tygskor från barnavdelningen på Din Sko på Majorstuen när jag kom ner hit & de blir bara skönare & skönare för det ynkliga priset av 149 norska riksdaler. Vilket innebär lite mer i svenska pengar, men å andra sidan är säkert tygskorna billigare på Din Sko i sverige.
image66 







När jag och P gick runt på Karl Johan igårkväll & fönstershoppade såg jag även många fina & inte allt för dyra sandaler. Så det kanske blir en helvändning av attityd beroende på hur sandal-shoppingen går på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0