Det blev..

Ingen sån dunderhelg direkt. Man kan nästan säga att midsommar firades eftersom att vi faktiskt såg 5 minuter av det gotländska midsommarfirandet på svenskt svt. Sen blev det ett halvt glas vin för mig & sedan J;s soffa som såg så omåttligt mysig ut. Och där sov jag! genom festen. Men skönt var det och slut var jag.

Tänktes att det skulle tas igen igår. Jag fick i mig kanske två glas den här gången, men det var mysigt med picnic i fängelseparken, sen blev det ett pitstop hemma & sedan sportsbar nerför gatan. Jag klunkade i mig en jack&coke och den var underbart god.

Idag ska jag städa köket, oh. Jag hade velat åka på Ikea men eftersom att inget i Norge har öppet på söndagar så kraschas alltid alla söndagsplaner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0