Bokslukaren.

Med väldigt dålig internetuppkoppling & beslutet att inte ha någon TV så har jag börjat sluka böcker igen. Det går alltid i perioder & nu har jag en intensiv sådan. Det är dags för mig att gå till biblioteket, igen, synd bara att det är kvällsöppet endast måndagar, vilket betyder en vecka kvar. Igår läste jag färdigt Helen Fieldings Cause Celeb. Jag sträckläste i två dagar & jag blev helt fast. Lite extra lockande för mig var att den utspelade sig hälften i London & hälften Afrika. Det ligger lite extra kärt då jag spenderat så mycket tid på dessa två platser men jag är helt övertygad om att alla någorlunda intresserade av bistånd i tredje världen blandat med lite klassisk chick-lit skulle uppskatta den här boken.

image64


Nu slukas Heroin Diaries - Nikki Six. Jag är en sucker för autobiografier överhuvudtaget & det skadar inte direkt med lite sex, drugs and rock n' roll-tema heller.

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0