Äntligen lite slösning!

Igår mötte först J upp mig på Oslo S, sen kom P springande i sina heta arbetskläder. haha, är jag en sådan sucker för det stereotypa könsrollerna ändå? Jag tycker att P så het när han har varit stark & arbetat på rivningsfirman hela dagen.. Jahapp! Skönt i alla fall att jag kunde gå direkt från jobbet på stan, då det inte krävs några gigantiska ändringar i min garderob för att jobba på kontor. Det blir möjligtvis mindre trash & mer stilrent.

Killarna var svåra att få igång på shoppingen, jag tittade efter mina sandaler men jag hittade dem inte, så vi gav upp för att käka lite mat ute. För mig blev det en god grekisk sallad & en öl, enbart för att vinet på stället var så fruktansvärt dyrt! Snåla jävel! (Ja, jag alltså)

Jag fick köpt något i alla fall. En ny mascara. Jag tror att jag håller på att bli skallig på ögonlocket?! Jag använder knappt mascara, enbart nästan till helgen om det är något speciellt, men ändå så känns det som att mina ögonfransar sinar. Det kanske bara är så. Men nu letade jag efter den mascara med mest text på så att den kunde fylla ut lite på mina stackars myggben som sitter löst på ögonlocket.

Det blev Maybellines volum' express turbo boost. Lyssna på den texten liksom, tänkte jag när jag såg den & bestämde mig för att; den måste vara bra & för att kosta under tvåhundralappen så är det faktiskt en helt ok mascara. Jag får lite mörkare & tjockare ögonfransar, klart & betalt..


Jag har tusen parfymer hemma i Sverige, men när jag drog till Oslo i all hast så tog jag bara med mig en, liten, av någon skum anledning som jag inte kan se nu. Så det blev även en ny (gammal favorit) parfym. Naomi Campbell;s första. Eternal Beauty. Luktar gott, som förväntat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0