Ealing

Jag lyckades glömma kamerasladden hemma så att jag inte kan ladda in ett enda kort på datorn. Kul att upptäcka, vi vill ju dela med oss av bilder. Då fick jag den geniala idéen att köpa en minneskortsläsare (kan ha varit någon annans idé också men nu tar jag åt mig av äran). När jag & Lina äntligen hittat en affär som förstår vad jag menar upptäcker jag nästa roliga sak. Strömkabeln till laptopen går inte in i el-adaptern. Kan man ha mer otur?! Och VEM är det som uppfinner en adapter som inte fungerar med alla strömkablar?! Stor suck. Det är inte direkt så att min laptop är gammal, kanske 4 månader. Och adaptern fick jag i julklapp. Men tydligen går inte ny teknik + ny teknik ihop i dagens svenska samhälle.. Nu har jag fått punga ur med några extra hundralappar för en ny adapter + minneskortsläsaren. Bittert inlägg. Men nu förstår ni varför bilderna fått vänta några dagar.

// Emma

förstabildenlondon
Första bilden vi tog i London. På trappen utanför Josefins & Malins
hus i South Ealing.
gatanealing
Bara en typiskt engelsk gata i Ealing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0