Nytt jobb, nya tag!

Igår var första dagen på Courtsfield för mig & Lina. Vi fick massa information, lite uppgifter samt betalt för att bli bjudna på några drinkar. Det var skön stämning, alla är schyssta. Vi fick även en uppgift att utföra idag, nämnligen att gå på två olika restauranger & agera 'mystery-diners'. Dvs vi fick betalt för att gå & käka på två olika ställen och sedan sammanställa en rapport om ställena, exempelvis; hur lång tid det tog innan man fick maten, hur maten var serverad, hur toaletterna såg ut, hur personalen servade osv osv. Det var kul!

Sen fick Lina fortsätta på jobbet ensam & jag var tvungen att tuba iväg till Camden för att provjobba hos designern! Det var grymt. Jag fick börja sy direkt!! Knåpade säkert ihop 30 t-shirts på en halvdag. Jag vill verkligen jobba där, men jag får inte veta förrän nästa onsdag, då flera andra också ska provjobba :(

Halva Camden nerbränt. Sjukt. Precis mittemot studion var det helt öppet, där det förr var affärer & lägenheter & liknande. När jag skulle in på jobbet fick jag väja för alla journalister, fotografer och fotograferande turister, lagomt irriterande när man har bråttom. Funderade på att ta ett kort själv för att lägga in på bloggen, men jag ångrade mig då jag inte ville sälla mig till gamarna..

Ni kan istället få se vilka slags t-shirtar jag hjälpt till att producera idag;

image29

image30




Kommentarer
Postat av: Fridah

Jag har ett litet tips om man är itnresserad av en ny bloggdesign. Jag har en tävling på bloggen där man superlätt kan vinna en bloggdesign. (om man nu vill det)

kramar :)

2008-02-13 @ 22:04:07
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Marina

fina :)

2008-02-13 @ 22:13:33
URL: http://milazlatnikova.blogg.se
Postat av: M

Jag håller tummarna för designjobbet! För mig låter det inte alls bra att få betalt för att bli bjudna på drinkar...eller agera "mystery-diners"...Kanske dags att hämta hem Londonborna för lite hederligt svenskt socionomarbete eller arbete hos kronofogden.../Kram M

2008-02-13 @ 23:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0