Maximal otur...

Om inte nyheten nått er ännu så står vårt älskade Camden i lågor. Det grämer mig att läsa, både för att vi absolut älskar stället men också för jobbet jag(Emma) har sökt. Designstudion som jag skulle (ta i trä) provjobba hos, står förmodligen även den i lågor, då den ligger exakt DÄR!!! -> http://www.expressen.se/nyheter/1.1040449/stor-brand-i-london Så ajöss jobb, ajöss det allra finaste med London. Vi ska till Camden nu & gå på vårt favoritställe Underworld. Det ligger nå hundra meter ifrån, så förhoppningsvis är det öppet.. Men vi ser ju... In i dimman, önska oss (och Camden, och mitt framtida jobb) lycka till. Ni lär ju höra uppdateringar om detta... (Aftonbladet önskar att man hade mmsat bilder om man vore på plats, vilket scoop, vi är ju där på en halvtimme, men utan pengar på mobilen blir det ju inget av)..

Kommentarer
Postat av: M

HÅLL ER BORTA FRÅN CAMDEN! Och därmed basta...
Kram M

2008-02-10 @ 22:10:36
Postat av: Emma

Mamma; Ingen oro behövs. De hade spärrat av från lågorna. Galet dock, så mycket förstört!
Per; Ingen oro där heller, Jag & Lina drog på Underworld i lördags, det stod stadigt kvar!!! puh.. +33? Orättvist. Puss tillbaka!

2008-02-11 @ 08:14:43
URL: http://emmailondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0