Bloody monday

Inget speciellt med dagen, bara att vi vet att imorgon börjar vi jobba. Jag har så mycket att uppdatera er med därhemma så jag vet inte vad jag ska starta med. Camden kanske?

Jag & Lina åkte till Camden i lördags för att gå på Underworld. Inga problem att bara ta en öl och åka dit, ny livsstil! Hursomhelst, när vi klev av tunnelbanan gick det bara att gå ut från en av utgångarna då den andra var avspärrad. Chalk Falm road, ner mot marknaden, var även den avspärrad + gatan som gick längs med, på andra sidan.

Poliser och brandmän och massa nyfikna människor hade samlats utanför och brandröken stack i näsan.. Men, Underworld stod kvar. puh. Så vi ställde oss snällt i kön och fick så småningom komma in. Musiken var (som alltid) grym & vi tänkte dansa lite. Givetvis tappar jag örhänget mitt i alltihopa, förklarar det för några och flera sätter genast igång med att leta åt mig. Hur trevliga som helst! Det slutar ändå med att Lina hittar det och hon är mycket nöjd. Tack Lina! :)

Jag har pratat med Katy (på designstudion) och studion har ej brunnit ner, wihoooo !! Det brann mer på andra sidan, hon har dock inte fått tillgång till att gå in där ännu och titta, så vi vet inte hur massiva rökskadorna kan vara.
Min provdag på onsdag är iallafall fortfarande bokad om hon får tillgång till studion tills dess!

Allt om branden men jag tänkte skriva lite om vår sommardag igår också, där medföljer det dock bilder, så då måste jag tjafsa med det en stund, men det kommer snart!

Puss&Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0