Ica maxi hun!

Tvingade lillebror förbi Ica maxi och hittade en jättefin navy-scarf nedsatt till TIO kronor, galet! (ska plita in bild sedan, kameran är hemma i lägenheten). Jag hittade även en idébok om dukningar, servettvikningar & liknande för 19:- .

 

Tacka vet jag Ica Maxi. Såg även ett par schyssta fejk-Uggs för 299:-, men det skippade jag då jag har x antal redan, men hursomhelst; åk & fynda på  Ica Maxi folkens!! Nu ska jag sitta och öva på att vika servetter till svanar och bedöma huruvida boken blir en gåva till mormor eller om jag ska behålla den själv.

Hade på bade´ !

Kommentarer
Postat av: Regine

Godnatt!



Håper du får ein fin dag i mårra =)

2008-09-15 @ 00:26:45
URL: http://www.regine.devote.se/
Postat av: Emma

Tack så mkt, det kommer att behövas idag!! :)

2008-09-15 @ 08:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0