Dritslit.

image52


Jag känner mig jättesliten. Jag har nog haft någon tanke att inte klaga så mycket för att faktiskt visa att tjejer också kan. Vilket alla redan givetvis vet, men ja, nu måste jag bara få klaga. Jag har blåmärken. Fula, stora, jävliga & över hela kroppen. Jag har papercuts, över hela händerna och armarna, mina händer börjar få såna där hemska förhårdnader, jag är smutsig som fan & jag har de senaste morgnarna vaknat av att jag blödit (eller blött? vad heter det?) näsblod. Lager är definitivt inget glamouröst jobb. Nu har jag slitit med kroppen och händerna i en vecka & det ska kännas extra skönt att svassa in på nya kontoret nästa vecka med någon stilren, enkel klänning och fina skor.

image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0