Ny musik!

Jag är extremt dålig på att uppdatera min i-pod. Jag måste lägga in några nya album så att jag inte lyssnar sönder min älskade musik.

Jag har hittills kommit på att jag i alla fall ska gotta mig i en del favorit-artisters nya album som jag inte hunnit lyssna in ordentligt:

The Killers- Sams town ( Det är bara så svårt att gå från något så bra som hot fuss skivan från 04. Jag är helt enkelt rädd att det här inte ska vara lika bra)
Arctic Monkeys- My fav worst nightmare  (Grym skiva, har eg. inget vettigt svar varför den inte redan ligger på i-poden... )
Belle and Sebastian - The life pursuit (Fastnade på låten; White Collar boy & har sedan ignorerat resterande album, varför?)
The Hives - The black and white album (Vår söte brors band, som norrmännen skulle kalla det. Söte bror, älskade Sverige, hemlängtan ååh )

Min käre P laddade även hem Duffys album till mig med kommentaren; jamen du gillar ju sån brittisk musik så jag tänkte att du kanske skulle gilla det här, men jag vet inte riktigt. Ska man ge Duffy en chans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0