Slut.

Jag känner mig helt slut efter kvällens jobb. Huvudet & benen värker, men ändå går jag därifrån med en glad min. Jag trivs så otroligt bra, det har jag alltid gjort. Min dröm vore verkligen att jobba där heltid. Men det finns inga pengar, allting skärs ner på, så för nu så får jag hanka mig fram på mina timmar.

Jag såg just på hemsidan att de lagt ut de nya korten på personalen. Dra mig baklänges ända in i fågelholken. Jag blev ju så glad när vi skulle byta ut korten, men det är ju helt galet hur hemska foton är rakt framifrån på en oförberedd fotografering. Jag hade gladeligen uppskattat informationen om att det var fotografering på G. Då hade jag faktiskt kanske ansträngt mig med att åtminstone slänga på mig lite concealer & kanske lite mascara... & hur kommer det sig att mitt hår är gult? Mitt hår är ju nästan vitt? Bönade & bad om att de skulle göra om korten till svart-vita, men icket. Men det här får jag väl bjuda på. Det är ju ändå till allmän beskådning & vi har väl alla våra mindre vackra dagar.


Emma, glansig, rödprickig & jävlig...


Vilken skillnad det blir om man bara tar bort all färg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0