Det ständiga tidsfördrivet..

Hittade detta hos fuldans.devote.se

1) Vad åt du till frukost?
- Yofu, grönt te & rostade mackor
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
-Lina, som varnade mig att hennes sambo var hemma hos mig & såg på fotboll, så jag skulle få heads-up när jag kom hem från jobbet!
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- Svart.
5) När var du arg senast?
- P brukar säga att jag blir ett argmonster lite då och då om dagen. Men det är mest irritation.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- Våra sena sy-kvällar med alla tjejer på design.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- Tentorna på universitetet har aldrig varit några höjdare.
8) Yoga eller löpning?
- Yoga
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Spaghetti Bolognese är med köttfärsås va, eller? Jag är ingen förespråkare av kött, så jag väljer inget.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- Rocky (P prenumererar), annars är väl ingen tidningsläsning regelbunden direkt för mig.
11) Favoritkaraktär i deckare?
- Oj, ehrm. dunno..
TV program du inte missar?
-Navy CIS försöker jag alltid hinna med. Sedan sitter jag klistrad framför Project runway.
- 13) Vem är du avundsjuk på?
- Alla som har ett heltidsjobb!
14) Din bästa revansch?
- In your face, sucker... eh, nä jag kommer inte på något.
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- Jag har en underbar chef där jag jobbar nu. I Norge där jag senast jobbade hade jag också fina chefer, the list goes on. Det måste väl kanske vara min second manager när jag jobbade i London som var sämst. Han var rätt vidrig.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
- Det mesta köttet, men det som definitivt inte kommer i min mun är kyckling. Aldrig...
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Fredrik Reinfeldt & be han lämna walkover.
18) Kaffe eller te?
- Svart kaffe & grönt te, jag vill ha båda & lite rooibos-te. mmm..
19) Skostorlek?
- 37
20) Hur ofta är du på IKEA?
- Allt för sällan i Sverige. När jag bor någon annanstans blir det däremot rätt ofta för att lyxa till det med brunsås & lingonsylt & svenska chips.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- Får man betala av lån? Studielånet för mig & P, köpa ett hus, en resa & betala av mor & fars lån på huset.

Kommentarer
Postat av: Regine

Kult å lese =)



Eg e tilbake allrede med blogginga faktisk :D



Takk for koselig kommentar :)



Håper du får ein finfin dag!

2008-09-18 @ 10:08:24
URL: http://www.regine.devote.se/
Postat av: Emma

Vad kul Regine, keep it up :) Hoppas du får en fin dag du med :)

2008-09-19 @ 12:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0