Busy weekend.

Fredag
Efter en besvikelse över telefon-skiten var jag tvungen att göra något extra i fredags. Det blev en shoppingfredag. På morgonen fick jag min efterlängtade klänning med posten, men inte blev jag nöjd. Det blev även handskar & en söt mössa på H&M + det bästa köpet jag gjort på länge. Jag blev dragen till Carlings av min bästa vän. Hon hade nämligen sett en Emma-klänning tidigare. Det var det snyggaste jag sett. En underbar skinnklänning. Hon hade rätt; Den skrek Emma! Så vi provade, den var fortfarande lika underbar.

Lördag
Tatueringsmässa!

Och så till Söndag, nu...
Onyttig söndag med pommes till lunch och rullpizza till middag. Sex and the city-filmen & nu sitter jag här & förbannar mig över det faktum att batterierna till min kamera är slut. Jag kan inte visa alla mina nya fynd här förrän imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0