Utfordring

Från Minlilleblogg

1. Hvorfor blogger du?

-Jag tror att först & främst var det för att låta nära & kära få en bättre bild av vad jag gjorde ute i världen. Sedan föll det sig naturligt att det handlade om rätt mycket mode eftersom att det är ett av mina största intressen. Nuförtiden är det mest för att underhålla mitt enorma bekräftelsebehov - så jag slipper springa omkring på stan & skrika 'se på mig'.

2. Hva gleder du deg til?

- Oh, det var svårt. I det långa loppet är det väl att skaffa egen familj & barn. Men just nu är det mest alla planer för var jag ska hamna efter jul. Några månader på samma plats gör mig alltid rastlös & då gör jag något åt det! Och JULEN, såklart. Jag ska bannemej köpa julpynt idag!

3. Hva gruer du deg til?

- Uh, för personligt finns det massor. Rent allmänt är det väl ekonomin, fixa allt för flytten & att det går bra (eftersom att det bara är några månader kvar & jag vet inte ens var ännu?)

4. Nevn en ting du er flink til?

- Att jobba- och vad allt det innebär med mitt jobb. Igår berömde förresten morfar också min förmåga att shoppa- han var så stolt över att jag lyckades göra bort så mycket pengar på så kort tid - och lyckas så bra med mina inköp. Annars är det här med modedesign en liten pärla jag oftast glömmer bort. Att få en idé ner på papper - till ett mönster - till ett plagg.

5. Når er du gladest?

- Med Lina, la familia, ute på vift, i affären!

6. Hva vil du bli?

- Oj, bättre, starkare, snabbare, mer meningsfull, snällare, piggare. Annars är jag redan utbildad inom två områden jag gärna fortsätter inom.

7. Hva er din favorittbutikk?

- Absolut Primark - Hammersmith istället för Oxford Street. I Sverige/Norge är alltid Gina en räddning.

8. Singel/kjæreste?

- Kjæreste , sambo :D

9. Det fineste stedet du har vært?

- Allt är så vackert på olika sätt, men London är vackert på så många sätt! Annars är inte sluttningarna på Kilimanjaro så fel heller, eller späckhuggarna & naturen vid Lofoten. gaah!

10. Hva liker du å lese om på en blogg?

- Kliché men de bloggar som ger mig inspiration. Då menar jag inte med rubriken 'Inspiration' och en massa bilder på någon celeb som har på sig moderna kläder - utan Inspiration i bloggform. Något som är inspirerande varenda gång jag kikar in. De bloggar jag läser kontinuerligt har alla den fina egenskapen - Något som gör att jag har något att kämpa för, att skriva bättre, att inspirera bättre!


Kommentarer
Postat av: Jeanita Helen

Hehe;) Morsomt :D



Kjempe fine svar ;):D

2008-10-29 @ 11:09:46
URL: http://minlilleblogg.devote.se
Postat av: Dress Like a Princess

:) ja den är jättefin jag ska be en kompis knäppa en bild när jag har dne på mig sen! :)

2008-10-29 @ 11:12:54
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: julie

Bra och utförliga svar :)



Ha en fin dag!

2008-10-29 @ 13:04:32
URL: http://juliesvarem.blogg.se/
Postat av: Emma

Tahnk you guys! Alltid kul att få en liten utmaning & svara!

2008-10-29 @ 22:34:43
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0