Seven

Utmanad av Hanna

Reglerna är följande:

- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Två omgångar av att bo i London har gjort mig besatt. Jag får Londonfeber varje dag. Det är där jag helst vill bo. Av flera olika anledningar går det inte just nu. Man får inte alltid som man vill...
2. Jag är extremt mörkrädd. Jag är så rädd för allt som är övernaturligt & konstigt att jag aldrig tittar på rysare, skräckfilmer eller knappt thrillers.

3. Jag har hett temperament. Jag blir jättearg extremt lätt men det går över lika fort som det kom.
4. Jag har haft dreads, tre gånger. Mitt hår är ett stort experiment. Det växer ju alltid ut igen liksom!
5. Jag älskar sällskapsspel. Alias, lika som bär, alfapet, Geni, you name it!
6. Jag är beroende av två saker - pepsi max & nikotin.
7. Sju har alltid varit ett av mina favoritnummer ;)

De flesta har nog redan svarat så jag utmanar helt enkelt de som inte gjort den ännu & har lust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0