Nu har jag fyndat!

Jag fick strosa fritt på myrornas medan lillebror + vän var på Jula, men tydligen tog det lite för lång tid för helt plötsligt står båda två med sura miner rakt framför mig. Så det var bara att kasta sig in i provrummet & fråga pojkarna om råd. Vilket innebar responsen :
moahahaha - du ser ju ut som en jävla kärring,
fy fan så vidrigt att ha kläder som någon annan haft,
hur fan kan du betala 100 spänn för gamla kläder,
ska vi dra till farfar och hämta hundra gammskjortor för 15 spänn eller?

 
haha - Då vet jag. Jag har lyckats med min outfit. Jag hittade två riktiga fynd.
Jag känner mig lite sextiotals-ryss nu;


Lila kofta - verkar vara lite nyare, mysig 45:-
Svart kjol - extremt hög midja, äldre, fint innerfoder, bra kvalité 65:-

psst; såg just den här tävlingen. Inget dåligt populärkulturkit direkt.

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

you look like a fab sextiotals ryss!

2008-10-27 @ 19:40:03
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: bownii

söt bild!



ja legginsen är riktigt heta, jeans legginsen menar ja såklart! tycker absolut du ska förbi och leta reda på dem :)

2008-10-28 @ 06:02:21
URL: http://bownii.devote.se
Postat av: Emma

Spiderchick & Bownii: Tack vad söta ni är!

2008-10-28 @ 16:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0