God morgon

Fast det är lunch. Mitt dygn är som vanligt som ingen annans. Klockan är snart ett & jag har inte ätit frukost, tagit på mig kläder, duschat eller något annat. Per ligger fortfarande och sover och det är 5 timmar kvar tills dess att jag börjar jobba. Så går det när man inte är någon 9-5 person. haha. fast tro mig; Jag skulle vilja, så mycket..

Idag är i alla fall mina planer;
Först & främst att kanske klä på mig..ehrm.. sen;
Att se nya avsnittet av Private practice
Göra en nyttig middag (eller lunch kanske det blir då)
Ja, sen var det bara jobbet kvar..

Kommentarer
Postat av: Sassy

Äh, det är ju skönt med såna lata dagar!

2008-10-23 @ 13:13:32
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Emma

Ooohja, ännu bättre om jag hade varit helt ledig och kunnat slösa dagen på ingenting!! men men.. den dagen kommer väl också :D

2008-10-23 @ 15:45:34
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0