EMMA

Ända sedan jag kunde läsa & skriva mitt eget namn (även fast jag skrev det baklänges i början) har jag älskat när vanliga saker har mitt namn på. Det måste vara egoisten i mig - det här är mitt, det här äger jag! Jag kan fortfarande inte låta bli att köpa saker när de har mitt namn på. Det blev lite jobbigt idag på hemköp när jag hittade en lila nyckelring som man kunde veckla ut till en penna (såklart med mitt namn på. )

Lila = Snyggt
Nyckelring = Ja, jag har nycklar!
Penna = Pennor, det behöver man väl alltid.


Därför var jag supernöjd och överlycklig med mitt köp & körde mitt eget lilla show-and-tell för Per när jag kom hem.




När sedan Per går iväg och ska handla chips för kvällen så kommer han hem med dessa överraskningar till mig. En vattenflaska + reflexband - med mitt namn på. Wihoo ;) + mitt favoritgodis. Mmm, Per är fin han!



2 EMMA-saker på en dag. Jag måste säga att det här var en lyckad lördag ;) Nu blir det chips-mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0