Djävulens natt?!

Så jävla onödigt,. Jag jinxade totalt min sömn igårkväll genom att skriva det förbannade inlägget under! Givetvis blev min natt dryg, läskig och totalt sömnlös.

Jag & Per skulle vara med i något slags vatten-pool-experiment. Problemet var bara att Per hade så mycket saker på sig att han inte kunde ta sig upp till ytan igen. Han fick panik och tömde alla fickor på mynt, kastade hörlurarna och mp3:n (det kändes så verkligt i drömmen, men om vi nu visste att vi skulle måsta bada i experimentet så hade väl valet av badkläder inte varit toppluva, alla tekniska prylar man har, långkalsonger och jeans?) men kunde fortfarande inte ta sig upp. Av någon anledning reagerar jag då med att springa upp från poolen (inte dra upp Per till ytan) - som satt ihop med vår lägenhet - som satt ihop med lillebrors lägenhet - som jag sprang in i och skrek; Per drunkar! Du måste komma och hjälpa mig. Ungjäveln reagerar knappt så jag drar med hans flickvän istället och försöker springa tillbaka till poolen. Då har jag glömt vägen?!?! Så att jag måste springa tillbaka till lillebror igen och tvinga han att fvisa vägen.

När vi väl kommer fram hoppar lillebror ner i poolen och konstaterar att Per är död. Jag får panik och alla runtomkring mig reagerar knappt. Helt plötsligt är mamma där och hon säger att jag måste ringa Pers föräldrar. Jag undrar om inte några poliser ska göra det? Men hon säger nej och säger att det är bättre att de hör det från mig?! Så jag ringer, men jag kan inte slå numret eftersom att inga sifferknappar är på rätt plats. Det slutar med att jag ringer alla möjliga människor och skriker; Per är dööööd, i luren. Mycket konstigt.

Sen vaknar jag och Per är INTE där i sängen bredvid mig. Jag gråter och inser efter ett tag att han faktiskt jobbar natt. Då är jag så utmattad av drömmen att jag somnar snabbt om igen. Nu ligger han och drömmer bredvid mig. Jag hoppas att han drömmer något trevligare!

Kommentarer
Postat av: Sassy

Tusen tack!

Nu blir jag lika glad igen!

2008-10-14 @ 12:44:38
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0