Vilken kväll!

Jag & Lina var rätt exalterade med det det faktum att vi skulle få goodiebag ikväll. Oj så vi sett framemot denna glamourösa tillställning. När vi kikade i våra bruna papperspåsar blev vi dock en smula besvikna. Här tänkte vi oss värsta VR-grejorna, kläder, smink & hela köret. Men i slutändan måste vi ändå medge att vi hade förbannat kul med tampongerna, kondomerna och intimservetterna. Vi bytte exempelvis en kondom mot att få ta ut våra jackor gratis när vi skulle ut & röka. Lina fick sig en rolig historia när hon kom ut från tjejtoan och upptäckte att några tjejer sminkade sig med tampongen. (För tjejernas skull måste jag här tillägga att det var en skumgummitampong som var förvirrande lik en mak-up-svamp) men vi hade inte mindre kul åt det för det. Det stod ju faktiskt på förpackningen att den skulle användas till nästa mens ;)

Vi missade dessutom modevisningen - som måste hållit på i exakt en minut - den minuten vi var ute & rökte. Vi försökte också att höra oss för - om någon annan sett den? Kanske hade den mystiskt försvunnit? Tur var väl här att vi fått i oss ett vinglas - eller fyra, så vi hade lika kul ändå.

Jag trodde dessutom att det var någon slags bloggträff, för tjejer, eller modebloggare men det var nog minst lika mycket killar som tjejer - vilket givetvis innebar; inte mindre än 3 ex för min del. oh. Jobbigt, javisst. Men Umeå är litet. Bara att svälja.

Det hela slutade helt enkelt med att vi gick på ett annat uteställe, slösade mer pengar - men hade fortfarande lika roligt. Speciellt med våra goodiebags! Det skänkte oss jäkligt mycket lycka. Nästan lika mycket som tjejen som hade klätt ut sig till pumpa och som vi tvingade att vara med på kort ! Tack du okände roliga pumpatjej.

Nu har Lina somnat på min soffa & jag ska ladda upp lite bilder från kvällen!


Jag + kille i läskig mask. Plaza

Jag + pumpa + Tobbe. Rex

Lina & jag. Rex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0