DIN RIGNSIGNAL!

En sak jag alltid tycker är intressant är andras musiksmak. vad andra människor liksom väljer att lyssna på av all denna musik som faktiskt existerar.  Jag tänker på alla dessa människor med ploppar i öronen på bussen. Jag får alltid sådan lust att smyga fram, dra ut ploppen och ta mig en tjuvlyssning....

Något man däremot inte behöver bli slagen för att tjuvlyssna på är folks ringsignaler & visst får man en liten uppfattning om människan när man hör vilken låt denne har valt för att tjuta varje gång det ringer. Det måste väl ligga någon tanke bakom?!

Nu får jag äta upp vad jag sagt om youtube-klipp på bloggen, men det här har faktiskt ett syfte,
eller njae typ i alla fall. Plus att jag har läst mig till hur man lägger upp det!


Min nuvarande ringsignal är Sizzla - Mash Dem Down. Reggaelove!

Listen Up Little children
I say to honor your mother
and your father
tell you again
I say to love you one another

 
Här har ni min kärlek för både The Doors samt drycken Whiskey. Inte en dålig
blandning med andra ord. Ringsignal of 2006: The Doors - Alabama song

Oh moon of Alabama
We now must say goodbye.
We've lost our good old momma.
And must have whiskey,
Oh you know why.

 
Babyshambles - La belle et la bete. Man kan inte säga annat än att Pete är en
underbar sångare & poet. Ringsignal -07. Jag & Lina härjar i London, 05, 07 & 08.
Det var urspårade London-år. Men jag minns & skrattar. Det är mina tankar.

I'll tell you a story but you won't listen
It's about a nightmare steeped in tradition
It's the story of a coked-up pansy
Who spents his nights in flights of fancy


Vad har ni för ringsignal & varför? 3 senaste ringsignaler ni haft om ni är sådana som byter ofta?
Ta det gärna som en utmaning & släng in förklaringen & ett youtube-klipp i ett inlägg om ni har bloggtorka!

Kommentarer
Postat av: alecc

thihi alla verkade ha fyllt år i helgen :) hur gammal blev du??

2008-11-25 @ 12:48:03
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Jag har nog en unik en. Jag har esmee Denters version av what goes around, comes around (by justin)

2008-11-25 @ 12:52:24
URL: http://beingfelicia.blogg.se/
Postat av: alecc

haha jag blev 22 och jag vill vara 18 :S

2008-11-25 @ 13:26:25
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hehe jag har rihanna-please don´t stop the music som ringsignal, vad säger det om mej då?:) Hoppas du får en bra dag!

2008-11-25 @ 13:27:26
URL: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ha ha... ja visst säger musiken mycket om vem människan är... och så även ringsignalen. Jag har en av de förinställda. Det tyder väl på att jag är 35 och har barn och därmed prioriterar bort sånt som att hitta roliga ringsignaler :)

2008-11-25 @ 14:05:55
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Carmen

hej



gå in på min blogg och låt Akinatorn gissa vem du tänker på!

Han gissar rätt nästan hela tiden :D



kram carmen

2008-11-25 @ 14:22:27
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: pelle

Nu har jag Lily Allen - LDN (för att vi är älskare). Förut hade jag "Jackson" med Joaquin Phoenix och Reese Witherspoon (För att "Walk the line" är guld) och innan det hade jag Greveholm-introt - som det är snart är dags för igen ;D

2008-11-25 @ 15:26:58
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: nathalie

jag är riktigt tråkig - har en hederlig vanlig ringrington som signal!

2008-11-25 @ 19:20:22
URL: http://nenneblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alecc: 24!

Felicia: Den har jag nog inte hört. dags att youtuba!

Jenny: Att du inte har samma musiksmak som mig ;)

Alexandra: Exakt!

Carmen: Näe jag vill inte. Jag vet ju själv vad jag tänker på. Jag behöver ingen Akinator att gissa det..

Pelle: Grym musiksmak. Ja förutom det här med Greveholm?! Haha, men det ska väl återspegla någon slags nostalgi - så låt gå :D

Nathalie: Inte tråkig, bara prioriterar annat. Såsom Alexandra lite längre upp!

2008-11-25 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0