LOVERS!

Godmorgon Lovers, (eller god förmiddag..) Jag vaknade elva, sharp! Det har jag inte tid med. Jag har apmycket att göra idag Jag har avverkat att skriva en liten shoppingguide till bloggaren Bownii som ville ha lite tips. Done! men jag ska sy en pocahontasdräkt åt lillebrors flickvän. Hon är inte fem år, hon ska bara på maskerad.  Jag ska pyssla ihop Pelles mammas födelsedagspresent, köpa massa småsaker nere på stan, laga lunch åt lllebror som kommer förbi NU, åka och jobba & säkerligen tusen andra saker; typ klä mig, blogga lite, städa gå på toa och andra livsnödiga.... saker ;)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad duktig å flitig nu!

2008-11-20 @ 12:19:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Daniel; I promise ;)

2008-11-21 @ 01:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0