JAG, ENLIGT ER!


Upp till bevis!



Det gick rätt smidigt att få ihop en någorlunda bild av mig, tack alla flitiga kommenterare; HannaANNA tar hem merparten av de rätta svaren, men det är nog för att de känner mig lite privat också ;)



Här är iallafall era svar;

Vart bor jag?
Du bor nära Umeåcentrum iaf, för en gång berättade du att det bara var att springa hem om du behövde gå på toa då du var ute på shoppingrunda.  Haha - fan, nu berättar du ju alldeles för mkt Hanna - okej här har ni mina shopping + toavanor helt outade.

Vad jobbar jag med?
Du jobbar med att lära dom lite nyare människorna att veta skillnaden mellan rätt och fel. Hanna slår huvudet på spiken igen. Anna svarade Fritidsledare - vilket är helt korrekt! Ellinor fingrar på det med socionom ; och jag är faktiskt utbildad soc-kärring så det får du ett plus för!

Har jag läst på Universitetet?
Ja, här gissade/visste nästan alla rätt.

Vill jag kika in på din blogg & kommentera <3 ?
Jag tror nog du vill det, Emmet;D Jaaa Pelle det vill jag! Alla hade rätt där, för alla som svarade JA är faktiskt sådana bloggar jag kommenterar på ;)

Är mitt blonda hår äkta? Om inte, varför bleker jag det?
Haha, här vägrar jag ta Hannas kommentar om att det skulle bero på grått hårAnna säger att jag är grymt snygg i platinablont hår, likaså Ellinor. Pelle påpekar att det är för att jag är en rockerbrud - och det är faktiskt vart allt startade. Sedan kör Sassy på fortsättningen - Du bleker utväxten lite då och då. För att du inte vill ha utväxt. Näe precis, vem vill ha det?

Hur mår jag?
Du mår ganska bra, lite less på tillvaron kanske men du vet ju vad som råder bot på det, och det är att förflytta sig till andra breddgrader, så du mår bra när du tänker på att du kan det.  Så sant Hanna.

Varför skriver jag så ofta med !!! , smileysar & svär? Har jag dåligt ordförråd? 
Anna & Hanna drar här mitt jobb med tonåringar som grund för detta fenomen. Det är en schysst ursäkt men jag gillar mer Sassys & Ellinors förklaring på att jag gör det för att förstärka ord. Eller sanningen från Pelle; Jag är lite för korkad för mitt eget bästa.

Hur gammal är jag egentligen?
Anna känner mig bäst - Jag slutade fylla år efter 22. Fast Pelle & Sassy är närmare den biologiska sanningen; 24.

Vilken är min favoritfilm?
Här är det total kaos på Känna-Emma-fronten. Rätt svar är: Borta med vinden for gods sake. Men Pulp Fiction ligger bland de bättre på mina listor så Sassy tog nästan hem denna!

Vill jag vara med i din tävling?
Det tror jag, mina tävlingar brukar vara ganska coola. De få gånger jag har de, det vill säga. (Jo, om jag minns rätt har jag faktiskt varit med i en Pelle-tävling!)

Vilket är mitt bästa skönhetstips?
Många skriver sömn, men vadfan, jag är ju dyng-het & sover inte alls bra! Skämt åsido, Anna svarade klockrent; Dricka mkt vatte....lightläsk var det va? Helt korrekt. Närmare bestämt Pepsi Max. När det inte fungerar så är Sassys svar det jag förlitar mig på; Kleta på svart kajal.

Dricker jag chailatte?
nä, du dricker svart kaffe -Sassy & Nej, det gör Kenza så att det räcker - Pelle. Precis! . Men jag drack mycket chai-te när jag bodde i Afrika. Jag har som inte fattat vad chailatte är? hälften mjök, hälften kaffe & en skvätt chai-te eller?! Förklaring uppskattas!

Har jag någon förebild/stilikon?
Tuffa brudar som Debbie Harry och Courtney Love är din grej. Ja det är det sannerligen Sassy!

Vad tycker jag om Tokio Hotel?
Blä, som Ellinor. Alla gissade någorlunda rätt - mot det negativa hållet. Nä, men dom får hålla på bäst farao de vill - så länge jag slipper lyssna.

Har jag gjort någon skönhetsoperation?
Nej, enligt alla kommenterare har jag inte gjort det & det är mycket riktigt. Men hur kul vore det inte här om jag faktiskt outade en radda med operationer. Jag hoppas att det hade chockat någon iallafall..

Varför sminkar jag mig som jag gör?
du är en rocker. - Pelle  Ja, när jag väl sminkar mig så! Annars är jag rätt bekväm utan smink.

Varför är jag så snygg?
Hanna  påstår att det har att göra med gener, njae. Okejdå; mina päron är väl rätt heta! Anna tjötar om Holmsundsvattnet som jag är uppvuxen på & som gör mig fierce! Haha, ja så måste det vara, Jag gillar Ellinors brutala ärlighet; För att du sminkar dig och bleker håret :P . Jag blir faktiskt så mycket snyggare när jag bleker håret. Det tycker alla - utom min mamma såklart.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha xD haft en bra helg?

2008-11-24 @ 21:32:47
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: BK-bloggen - ger igen på alla sura bloggkommentarer där ute

Visst är det skönt att ha nära hem när man går på stan. När man är less är det bara att knata några 100 m så är man i lägenheten ;)

2008-11-24 @ 22:06:04
URL: http://bloggkommentar.blogg.se/
Postat av: annawii

haha såklart är det jag ;). Bra jobbat!

2008-11-24 @ 22:18:07
URL: http://annawii.devote.se
Postat av: Emma svarar

Alexandra; Absolut - Det var ju min födelsedag ;)



BK; Så bra & bekvämt när nöden faller på :D



Annawii; Puh, skönt att höra. Det hade varit obehagligt om det varit någon helt okänd som varit 'guess who' :S Nu kan jag iaf snygga till inlägget och länka ordentligt!

2008-11-24 @ 22:46:01
Postat av: Bitterfitta

hej hej, haft en bra dag? gillar din blogg... :)

2008-11-24 @ 22:50:37
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/
Postat av: Lina

haha:) rocker I like!

2008-11-24 @ 22:59:13
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

japp, vi har knappt nån kanal längre så jag får våldgästa alla jag känner i tid och otid nu för tiden för att kunna vara tv-uppdaterad.

2008-11-24 @ 23:00:25
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: P3

Haha ja jag förstår att det finns en viss skillnad mellan modebloggar och min blogg hähä ^^

2008-11-24 @ 23:02:20
URL: http://ericartman.blogg.se/
Postat av: Sassy

Kul med svaren och jag känner mig nöjd med min insats!



Nu har jag gjort utmaningen:)

2008-11-24 @ 23:04:23
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Daniel

Du e så fin å härlig du!

2008-11-24 @ 23:40:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Wohoo!! Ja du får passa dig med vad du berättar för mig, för man vet aldrig var jag har för uppfattning vart gränsen går... he he. Nä men skämt åt sido.. ROLIGT!

2008-11-25 @ 00:03:49
URL: http://habba.devote.se
Postat av: pelle

Det här var ju skitskoj! Du får finna dig i att jag härmar dig någon dag! ;D

2008-11-25 @ 00:24:53
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0