va? shit vad jag är gammal!

FÖR 10 ÅR SEN,
1. Gick jag på högstadiet, hade förmodligen någon slags identitetskris och bar dr.martens & fruit-of-the-loom tröjor.
2. Var min dröm att ha mindre stränga föräldrar så att jag fick vara på går'n tills de stängde.
3. Umgicks jag mest med Jon & Manne och Annelie & Hanna.


Jag i glaskorridoren på centralskolan. Klossarna till bord är förövrigt kvar där än idag.image44



FÖR 5 ÅR SEN,
1. Designade jag balklänningar, gick på balen, tog studenten och lämnade mina tre år på designprogrammet.
2. Spenderade jag mycket tid med Basse(som fortf. är en av de bästa) och träffade mitt ex.
3. Flyttade jag till Holland och levde rövare.


Jag & R på ingång till balen.

image45




FÖR 3 ÅR SEN,
1. Var jag flitig(?) socionomstudent på Umeå Universitet.
2. Jobbade jag sedan ett år tillbaka på min gamla fritidsgård & högstadieskola (ett extrajobb som jag fortfarande är kvar på så fort min fot är inom Umeås gränser)
3. Åkte jag till Afrika i två månader och arbetade(& skrev om) bistånd, klättrade på kilimanjaro och dödade många äckliga småkryp.


En inte allt för ovanlig syn i Afrika, Malin och Jag med solsting. Lägg märke till mina skitiga skor.
image46


FÖR 2 ÅR SEN,
1. Åkte jag tillbaka till Holland med min vapendragare Anna och representerade Sverige i ett EU-projekt om socialpolitik.
2. Flyttade Lina in i min lägenhet och vi hade galet roligt tillsammans.
3. Studerade jag fortfarande flitigt på Uni.

En gata med vackra hus i Holland

image47


FÖR 1 ÅR SEN,
1. Gjorde jag min praktik på socialtjänsten & mitt liv var super.
2. Flyttade jag till London efter min praktik och jobbade med autism. 
3. Separerade jag och P, men är fortfarande vänner.

Jag & Elisabeth innan utgång i London..

image48

IGÅR,
1. Jobbade jag eftermiddag/kväll.
2. Uppskattade jag seven-elevens dygnet-runt-öppet på Grönland.
3. Kryddade jag min lunch-låde-böngryta alldeles för starkt.

IDAG,
1. Fick jag veta att jag kanske har ett nytt jobb på G.
2. Gör jag ett tappert försök till att hålla bloggen vid liv.
3. Jobbar jag också eftermiddag/kväll...

IMORGON,
1. Måste jag ringa likningskontoret och tjata om mitt skattekort
2. Hoppas jag att P inte är för trött så att vi hinner umgås en timme efter att jag slutat. 
3. Skriver jag ett nytt inlägg om mitt intressanta(?) oslo-liv.

Kommentarer
Postat av: Bee

Vi är inte gamla! Vi är.. eh.. medelålders? Kul att se att bloggen är tillbaka!

2008-05-28 @ 21:14:53
URL: http://sandrabee.blogg.se
Postat av: Emma

haha, faan..

2008-05-29 @ 10:15:11
URL: http://emmailondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0