Time out.

Jag är helt slut efter en jobb/sjuk-vecka. Det ska bli riktigt skönt med helg. Direkt efter jobbet slängde jag av mig den osköna men fina klänningen och hoppade i pyjamasbyxor & morgonrock. Snart måste jag dessvärre hoppa in i några mer representabla kläder igen... Eftersom att jag aldrig annars orkar/har tid så blir det att storhandla denna fredagskväll så jag & P måste promenera ner till Grönland.. fy..

Jobbet driver på bra, jag är nästan helt upplärd nu. En kille ringde till jobbet idag & när han insåg att jag var svensk så började han tala väääldigt övertydligt. - JASSÅÅ DUU EER SVENSK?! haha, jo svensk är jag, men inte dum, jag fattar fortfarande norska. Men det är sött när norrmän försöker prata svenska, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0