Sol i Oslot

Helt pank, jobbar inomhus på kontor varje dag & missar all sol. Som tur är så är det fredag imorgon &  P får lön. Min lön däremot läggs på hög eftersom att jag inte fått mitt skattekort än. Men det blir att casha in en stor summa pengar precis innan vi flyttar hem till Sverige, så mitt skattekort kan gott vänta två månader till..

Det blev i alla fall en liten tur till parken idag efter jobbet. Jag fortsatte i och för sig att jobba & satt med massa jäkla papper, men det var åtminstone på en filt, i solen.

Sedan hittade jag den bästa mataffären, ja eller... Den bästa hittills i Oslo i alla fall. Meny. De hade till och med två, tre vegetariska saker. Inget quorn, men soyaburgare, falafel & nå grönsaksburgare. Dyrt som satan, men ändå. Vilken lycka. Sedan hittade jag också Lingongrova. wiiihoooo :)


Så kvällen fortsätter med lite blandat gott & mys i kvällssolen på balkongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0