Ingen bra dag idag.

Igår började en obehaglig krypande känsla sprida sig över mig. Jag var lite bakis och brukar ofta vara lite känslosamt instabil då jag druckit dagen innan. Jag var grinig på P & allmänt uppgiven. Jag trivs inte så där bra som jag velat i Oslo så det är tur att jag har P som 'är där' hela tiden för mig och att jag får umgås så mycket med J också. Annars hade jag åkt tillbaka till Umeå efter en vecka.
 
Det hjälper att tänka på vad jag får betalt dock & att jag kommer att kunna spara en stor summa pengar som jag sedan kan använda för att inreda nya lägenheten i Umeå, resa för, shoppa för osv osv.. Det är vad P brukar gå igenom med mig när jag blir nedstämd. haha.

Så igår var bara en sån där dag. P var inte heller direkt upprymd & sovit dåligt, mardrömmar om folk hemma som dött. Jag hörde en gång att det betyder att man kommer att få 'tur med pengar'? Någon som har en drömtydningsbok och kan konfirmera detta? haha. Vore ju gott!

Det slutade i alla fall med att vi båda är hemma idag, tar det lugnt och tar igen oss! Jag tror definitivt att det behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0